piątek, 31 grudnia 2010

Twitterfeed - łączymy blog z Facebookiem

Aby włączyć wpisy Bloggera do bieżącego strumienia naszych wypowiedzi w Facebooku, możesz wykorzystać usługę Twitterfeed, o której napisaliśmy w artykule Twitterfeed - łączymy blog z Twitterem, pokazując połączenie blogu w Bloggerze z Twitterem.

Załóżmy zatem, że w Twitterfeed wykonaliśmy dwa pierwsze kroki - zarejestrowaliśmy się w nim i zdefiniowaliśmy strumień wpisów z Bloggera – teraz wystarczy tylko dodać serwis Facebook.

  • Na stronie http://twitterfeed.com/ zaloguj się ponownie za pomocą konta OpenID, wykorzystując adres blogu w Bloggerze.
  • W widoku pulpitu kliknij przycisk Edit.

clip_image002

Rysunek - Reedycja zdefiniowanego wcześniej strumienia

  • W pierwszym kroku kreatora kliknij przycisk Continue to Step 2.

clip_image004

Rysunek - Przejście do wybierania serwisu

  • W drugim kroku kreatora, na liście Available services, kliknij Facebook.
  • Kliknij Connect with Facebook, aby uwierzytelnić konto.

clip_image006

Rysunek - Łączenie z Facebookiem

  • Dwukrotnie udziel zezwolenia na dostęp do danych w Facebooku.

clip_image008

Rysunek - Etap uwierzytelniania

  • Po wyświetleniu potwierdzenia kliknij na dole przycisk Create Service.
  • Od tego momentu masz (kontynuując nasz przykład) dwa aktywne serwisy w Twitterfeed - Blogger i Facebook. Kliknij jeszcze All done.

clip_image010

Rysunek - Lista aktywnych serwisów w Twitterfeed

Po pewnym czasie, zgodnie z rytmem wysyłania wpisów przez Twitterfeed, wpis pokaże się w twoim strumieniu w Facebooku.

clip_image012

Rysunek - Wpis przesłany do Facebooka

6 komentarzy:

  1. Twitter jest coraz popularniejszy i opłaca się mieć taką wtyczkę na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Twitter jest przede wszystkim bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wiele różnych wtyczek i dodatków jeśli chodzi o social media. ja osobiście się na tym za bardzo nie zna, dlatego moją stronę powierzyłam dla http://tearsofjoy.pl/ którzy wręcz czarują w social mediach. Nigdy nie widziałam takiego elastycznego podejścia do reklamy i ogólnie marketingu.

    OdpowiedzUsuń
  4. W momencie kiedy o tym powiemy, to ogólnie promocja naszej strony internetowej jest dość istotna. W ostatnim czasie ciekawie to ostało zaprezentowane na http://www.poradniki24h.pl/4263/co-to-jest-seo-pozycjonowanie-i-dlaczego-jest-to-wazne-dla-twojej-firmy/ i taka jest prawda w sytuacji pozycjonowania stron. Na początku trzeba wiedzieć czym tak naprawdę jest to pozycjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś ja za bardzo się tymi kwestiami nie interesowałem i na ten moment skupiam się na ty, aby mieć dobrą strategię do działań w social mediach. Myślę, że po przeczytaniu artykułu https://www.ppportal.pl/strategia-w-social-mediach-jak-ja-przygotowac/ na pewno będzie mi to łatwiej zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat muszę przyznać, że ja jeszcze takich rzeczy niestety nie robiłem i jestem przekonany, że bardzo ważną sprawą jest również to aby wiedzieć jak najwięcej na temat samych grafik w social mediach. Polecam w każdym razie zapoznanie się z wpisem https://mikroprzedsiebiorcaroku.pl/a/izsr,jak-powinny-wygladac-grafiki-na-social-media gdzie ta kwestia została doskonale wyjaśniona.

    OdpowiedzUsuń