Poradnik komputerowy

O dobrych narzędziach w życiu codziennym, edukacji i pracy zawodowej

Strony

  • Strona główna
  • Co znajdziesz w blogu
  • Szkolny leksykon komputerowy
  • Zajęcia komputerowe
  • Microsoft
  • Google
  • Evernote
  • Webmaster
  • Inne

Evernote

  • Evernote - pierwsza notatka
  • Evernote - organizacja notatek
  • Evernote - szybki start
  • Evernote - elektroniczny notes


Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Strona główna
Wyświetl wersję na komórki
Subskrybuj: Posty (Atom)

Nowości Helionu

O mnie

Wimmer
Wyświetl mój pełny profil

Polecany post

Formularze Google – szybki start

Aby utworzyć formularz w systemie Dysk Google, sięgnij w rozwijanym menu Nowy do polecenia Formularze Google .

Liczba wyświetleń stron od czerwca 2010

Archiwum blogu

  • ▼  2018 (1)
    • ▼  marca (1)
      • Mapy myśli - zmiana myślenia
  • ►  2017 (4)
    • ►  września (1)
    • ►  lipca (2)
    • ►  lutego (1)
  • ►  2016 (130)
    • ►  grudnia (9)
    • ►  listopada (64)
    • ►  października (57)
  • ►  2014 (1)
    • ►  stycznia (1)
  • ►  2012 (3)
    • ►  września (2)
    • ►  kwietnia (1)
  • ►  2011 (19)
    • ►  lipca (1)
    • ►  stycznia (18)
  • ►  2010 (19)
    • ►  grudnia (19)
  • ►  2009 (80)
    • ►  września (6)
    • ►  sierpnia (8)
    • ►  lipca (9)
    • ►  czerwca (41)
    • ►  maja (16)

Etykiety

Android (1) archiwa plików (12) arkusze kalkulacyjne (1) audio (2) bazy danych (3) Better Gmail (1) bezpieczeństwo (1) bibliografia (1) Bing (1) Blogger (23) blogi (32) Box.net (3) Chrome (1) CMS (3) Conversation (1) Czytnik Google (1) dodatki do Firefoksa (8) Dokumenty Google (2) Dysk Google (13) ebook (2) ebooki (1) edukacja (2) edytory (1) edytory blogów (4) edytory tekstów (23) ekonomia (2) encyklopedie (1) Evernote (4) Excel (6) Express Scribe (1) Facebook (5) Firefox (10) Flaker (2) FlakerBar (1) formatowanie warunkowe (3) Formularze Google (1) fotografia cyfrowa (10) funkcje arkuszowe (2) gadżety (5) GeoGebra (1) Gladinet Cloud Desktop (1) Gmail (20) Gmail Manager (1) Google (9) Google Alerts (1) Google Buzz (1) Google Custom Search Engine (1) Google Groups (1) Google Public Data Explorer (2) Google Reader (1) Google Translate (1) Google Web Elements (3) grafika (7) Humyo (1) indeks (3) informatyka (1) Internet (1) Internet Explorer (1) Java (1) kalendarz (3) Kalendarz Google (5) kalendarz Outlook (2) kalendarze (4) Longertail (1) mapy (2) Mapy Google (3) mapy myśli (2) matematyka (3) Memiary (1) Microsoft Office (4) MobaTalk (1) Mobile (1) Movie Maker (1) nauczanie (1) notatki (2) notesy elektroniczne (5) OffiSync (1) OpenID (1) Opera (4) Outlook.com (11) Paint (6) Picasa (4) Picasa Web Albums (3) PinoTV (1) Pixim (1) PKB (2) poczta elektroniczna (30) podręcznik (1) Power Twitter (1) PowerPoint (6) Prawa autorskie (1) prezentacje (10) przesyłanie plików (1) RSS (1) serwery (3) serwisy społecznościowe (1) składnice plików (7) SkyDrive (2) Slack (1) spisy (2) statystyka opisowa (1) statystyki (2) Sticky Notes (1) style (1) SVG (1) Sway (3) szkoła podstawowa (61) tłumaczenie (1) TwAitter (1) TwitDiff (1) Twitter (16) TwitterContd (1) Twitterfeed (2) Twitvid.io (1) Twitzer (1) Ubiquity (5) UBitMenu (1) webmasterstwo (5) wideo (10) WikiFortio (1) Wikipedia (1) Windows (5) Windows Live (7) Windows Live Movie Maker (4) Windows Live Writer (6) Witryny Google (3) Wolfram Alpha (1) Word (26) WordPress (4) WWW (1) wykresy (2) wyszukiwarki (14) XMind (1) Yoono (1) YouTube (2) Zajęcia komputerowe (60)

Popularne posty z 30 dni

  • Word – cytaty i bibliografia
    (Artykuł zaktualizowany do najnowszej wersji Worda z Office 365) Tworzenie cytatów i bibliografii to umiejętność, jaką powinny obowiązkowo ...
  • Blogger - bez gadżetów ani rusz
    Blog to nie tylko wpisy, choć to one interesują czytelnika najbardziej. W blogu trzeba umieścić dodatkowe informacje, jak w pierwszej kolejn...
  • Word 2013 - tworzenie indeksu (1)
    (Artykuł zaktualizowany z wersji Word 2007) Najważniejszym elementem opisującym strukturę dłuższego dokumentu jest oczywiście spis treści....
  • Word 2013 - spis ilustracji
    W pracach naukowych i dyplomowych powinniśmy zawsze budować spisy ilustracji, gdyż pozwalają one szybko dotrzeć do materiału ilustrującego r...
  • Word 2013 - tworzenie indeksu (3)
    (Artykuł zaktualizowany z wersji Word 2007) W ostatnim odcinku minicyklu o tworzeniu indeksu w Wordzie 2013 powiemy jeszcze o paru aspekt...

Subskrybuj

Posty
Atom
Posty
Komentarze
Atom
Komentarze

Obserwatorzy

Google Analytics

Paweł Wimmer. Motyw Prosty. Obsługiwane przez usługę Blogger.