Wśród rozszerzeń dla przeglądarki Chrome jest rozszerzenie Notes for Google Drive, czyli po prostu Notatnik dla Dysku Google. Po zainstalowaniu, na pasku przycisków z rozszerzeniami widnieje niebieska ikona, której kliknięcie uruchamia interfejs. Po drodze trzeba jeszcze się zalogować na swoje konto Google.
Co interesujące, program zapisuje notatki od razu w folderze Notes, w formacie Dokumentu Google – robi to automatycznie, po każdej zmianie treści. Notatka zawiera elementarne narzędzia formatowania, zaś pierwszy wiersz staje się tytułem notatki. Każdorazowe kliknięcie uruchamia aktywną notatkę i dopiero gdy utworzymy nową (niebieski przycisk New Note), kliknięcie przycisku wyświetli następną. Możemy zresztą nawigować między notatkami w lewym panelu notatnika.
W każdej chwili możemy usunąć notatkę do kosza, jak i przejść do jej edytowania bezpośrednio w edytorze Dokumentów Google – przyciski w prawym dolnym rogu.
Przeniesienie kursora do przeglądarki powoduje schowanie notatnika, zatem za każdym razem trzeba go wywoływać kliknięciem. Przeglądając strony, można kolejno wynotowywać interesujące nas rzeczy, wywołując w razie potrzeby notatnik.
Do dziś większość rzeczy robię w dysku google. Wygoda jaką jest trzymanie plików w chmurze i możliwość wydrukowania w każdym miejscu na ziemi pozwala mi trzymać tam wszystkie notatki i dokumenty. Idealne narzędzie dla małych działalności ze względu na wygodę i całą masę możliwości.
OdpowiedzUsuń.
OdpowiedzUsuńA ja mam pytanie nie odnośnie dysku w chmurze tylko takiego fizycznego. Ponieważ chce mój komputer przyspieszyć to chce kupić taki ssd https://www.oleole.pl/dyski-wewnetrzne-ssd,_Kingston.bhtml . Czy będzie pasować do komputera który ma już 5 lat czy odpada?
OdpowiedzUsuńsuuoyooyu82hs
OdpowiedzUsuńgolden goose outlet
golden goose outlet
golden goose outlet
golden goose outlet
golden goose outlet
golden goose outlet
golden goose outlet
golden goose outlet
golden goose outlet
golden goose outlet